Over mij
Mijn naam is dus Paula Kosters.
Sinds oktober 2020 ben ik gestart als virtual assistant. Waarom?
Het ondersteunen van verschillende ondernemers met variërende werkzaamheden vanuit huis maakt het voor mij interessant, uitdagend en afwisselend.
​​
Herken je dit:
-
De overvolle mailbox waar geen overzicht meer in zit.
-
Of de nieuwsbrief die 'even' gemaakt moet worden.
-
Of die To Do lijst die alleen maar langer wordt en niet korter.
Het zijn soms net van die taken waarvan jij denkt ze er zelf wel even bij te kunnen doen, maar eigenlijk niet aan toe komt. Of juist taken waar je niet goed in bent of simpelweg geen zin in hebt.
Ik wil je deze werkzaamheden uit handen nemen, zodat jij rust krijgt om je te kunnen focussen op je corebusiness.
Ontzorgen, overzicht behouden en structuur is wat ik belangrijk vind in mijn werk.
​
In mijn, meer dan 20 jaar, werkervaring heb ik eigenlijk niets anders gedaan dan secretaresse-werkzaamheden. Plannen, organiseren en structureren, ik weet niet beter. Het is iets wat ik graag doe, daar word ik blij van.
Zowel op het werk als thuis, want thuis valt ook genoeg te organiseren met twee kleine jongens en een man.
Waar ik ook blij van word is gezelligheid met vrienden onder het genot van goede wijn en lekker eten. Een taart bakken doe ik ook graag! Ik struin heel Pinterest af om die ene mooie en klinkt-lekker-taart na te maken. Wie weet laat ik jou wel een keer één van mijn probeersels proeven….
Voor mij is iets pas af als ik er 100% tevreden mee ben.
Dit kost soms veel energie maar de voldoening die ik ervan krijg geeft misschien wel meer energie.
Ben je nieuwsgierig? Neem contact met mij op en we plannen snel een virtueel of live koffie moment in!